לאן שרק תרצו להגיע
בואו להכיר אותנו מקרוב ביום הפתוח
23.5.25 | 9:30 | בקמפוס
7,500 בוגרים
מעטפת ויחס אישי
שיעניקו לך כלים להצלחה אקדמית ומקצועית
תכנית לימודים מחוברת לתעשייה
ושילוב יישומי AI לפרסום ויצירת תוכן
למה ללמוד תואר ראשון בתקשורת?
• תקשורת היא הלב הפועם של סושיאל מדיה, פרסום ותוכן דיגיטלי – תחומים מבוקשים בשוק העבודה.
• חיבור ישיר לתעשייה עם האקתונים, סדנאות, קורסי AI וסיורים בחברות מובילות.
• לימודים מעשירים ומהנים, בהנחיית מובילי תעשיית התקשורת.
• הצטרפו לאלפי הבוגרים שכבר השתלבו בתפקידים מובילים בשוק!
תנאי קבלה
-
מסלול בגרות
ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה *
* מועמדים בעלי ממוצע בגרות משוקלל בציון 85 – 89.4 עשויים להידרש לעמוד בתנאים מסוימים שייקבעו על ידי היחידה האקדמית.
-
מסלול בגרות ופסיכומטרי
ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה, ציון פסיכומטרי 550 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד.
או: ממוצע בגרות משוקלל מציון 80 ומעלה, ציון פסיכומטרי 600 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד.
-
תואר ראשון בתקשורת לאקדמאים
זכאות לתואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל.
*מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה יכולים להתקבל למכינת שחקים שסיומה בהצלחה יאפשר קבלה ללימודי התואר.
בימים אלו אנחנו מציעים מתווה קבלה מיוחד בתנאים מקלים למשרתי המילואים בתקופת המלחמה, למידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו אלינו.
בואו להתמחות איתנו בחברות המובילות בתעשייה
השותפים שלנו לדרך










למה דווקא אצלנו?
-
תכנית הלימודים
מקיפה, מעשירה ודינמית ומתבססת ברובה על שיתופי פעולה עם התעשייה ועל סדנאות מעשיות. -
התנסות מעשית
התכנית היחידה בה ההתנסות המעשית, בגופי תקשורת מגוונים, היא חלק מהלימודים. -
תיק עבודות
בנוסף לעבודות הרבות בסדנאות, אתם מסיימים את התואר עם פרויקט גמר. -
מרצים
סגל מרצים מבכירי תעשיית התקשורת.
רוצה לדעת עוד?
בית הספר לתקשורת מאמין שחיבור נכון עם תעשיית התקשורת לא מגיע בתום הלימודים אלא תוך כדי הלימודים. סגל המרצים של בית הספר מורכב מבכירי תעשיית התקשורת בתחומי הפרסום, השיווק, יחסי הציבור, הדיגיטל והם אלו שמלמדים את הסדנאות ומדי שנה מועברות מספר סדנאות בשיתוף פעולה הדוק עם חברות מובילות. סדנאות אלו מתקיימות במשרדיהן והמנהלים הבכירים שלהן מלווים את הסטודנטים לאורך הסמסטר. במהלך הלימודים הסטודנטים משתתפים בתחרויות מהירות, האקתונים, בהן הם מתמודדים עם אתגרים אמיתיים של המותגים הגדולים תוך שהם נדרשים להציג קמפיינים ותכניות מדיה אסטרטגיות. בנוסף, הסטודנטים לוקחים חלק ב"התנסות מעשית" בארגוני התקשורת הגדולים והמובילים בישראל. בשנה האחרונה ללימודים, נפגשים כל הסטודנטים בפרויקט הגמר עליו הם עובדים בצוותים המורכבים מסטודנטים שונים בעלי מיומנויות שונות מול לקוחות אמיתיים. התוצרים של פרויקט הגמר נכנסים לתיק העבודות של הסטודנטים שנצבר במשך שלוש שנים של עבודה יצירתית, מאתגרת ומרתקת.
אנו מאמינים כי כל סטודנט צריך לצבור ניסיון ו"תיק עבודות" כבר במהלך הלימודים ובכך ליצור יתרון תחרותי כאשר הוא נכנס לשוק העבודה. ניסיון זה נצבר באמצעות הסדנאות המעשיות הרבות המועברות בבית הספר, שחלקן מתקיים בשיתוף פעולה עם גופים מובילים בתעשייה. מטלות הגמר בסדנאות אלו מניבות תוצרים הנכנסים היישר לתיק העבודות שלכם בתום הלימודים.
בין הסדנאות אליהן נחשפים הסטודנטים במהלך הלימודים:
סדנת ניהול מותג יצירתי– זוהי הסדנה הראשונה והמשמעותית שאותה תחוו במהלך התואר. בסדנה זו תלמדו איך נולדים מותגים, כיצד בונים אסטרטגיה למותג וכיצד מספרים סיפור תקשורתי מעניין לחברות ולמותגים.
סדנת יח"צ– בסדנה זו תכירו את עולם יחסי הציבור והדוברות. תלמדו כיצד לנהל משברים תקשורתיים, תעשו היכרות עם מגוון הכלים והממשקים עמם עובד איש יחסי הציבור. תלמדו כיצד להכניס ידיעות לעיתונות ולייצר כותרות עבור החברה או המותג שלכם.
סדנת פרסום דיגיטלי ומדיה– טרגוט, אינטראקציה, אנגייג'מנט, פרסונליזציה, רימרקטינג, תוכן גולשים, משפיענים, פרסום מבוסס מיקום, מציאות רבודה, אחוז הקלקה- אילו רק חלק מהמונחים והתהליכים אשר משרתים את אנשי השיווק והפרסום הדיגיטלי בתכנון ויישום קמפיין אונליין אפקטיבי. בסדנה זו תחשפו למגמות, לעקרונות ולמאפיינים הייחודיים של השיווק הדיגיטלי הצומח מידי שנה.
סדנת ניהול רשתות חברתיות– עולם הרשתות החברתיות הפך להיות משמעותי ביותר בחיי היומיום שלנו, גם חברות ומותגים מנסים למקסם את הנוכחות שלהם ברשתות ולייצר תוכן רלוונטי ומעניין, על מנת למשוך את הגולשים. בסדנה זו תתנסו ביצירת תוכן שיווקי ברשתות החברתיות, תוך התאמה למטרות השיווק ולקהלי היעד.
אלו רק חלק מן הסדנאות המעשיות המחכות לכם בלימודים. בנוסף ילמדו סדנאות באסטרטגיה, קריאייטיב, כלים דיגיטלים מתקדמים ועוד.
ייחודה של תכנית הלימודים שלנו היא בכך שהיא פותחת אפשרויות תעסוקה רבות.
בכל חברה, קטנה כגדולה, ישנה מחלקת שיווק ותקשורת שיווקית בה מפתחים מהלכי תקשורת עבור המותג ויש לנו בוגרים רבים בתפקידי ניהול מותג וניהול שיווק בחברות המובילות במשק. בנוסף, בוגרי בית הספר לתקשורת ממלאים מגוון עצום של תפקידים בארגוני תקשורת הפועלים בתחומים שונים. כך לדוגמה, הסטודנטים משתלבים במשרדי פרסום מסורתיים וחדשים בתחומים השונים (דיגיטל, אסטרטגיה, קריאיטיב, ניהול מותג, תקציבאות ועוד), במשרדי יחסי ציבור, בערוצי טלוויזיה, בחברות הפקה, בעיתונים מודפסים ומקוונים, בחברות דיגיטל ועוד. אפשר למצוא את הבוגרים שלנו מנהלים חברות ענק, משמשים כעיתונאים חוקרים בטלוויזיה, מנחי תכניות בידור, יזמים של חברות סטארט-אפ מצליחות ועוד. במובן הזה, בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא "פותח הדלתות" האולטימטיבי למגוון נרחב ומגוון של קריירות אפשריות בתחום הדיגיטל, התקשורת והניהול.
אנחנו מאמינים שלקריירה צריך לדאוג כבר במהלך הלימודים ואין דרך טובה יותר להתחיל מאשר לעבוד בארגון תקשורת. משום כך, הוקם בבית הספר "מדור התנסות מעשית" שכל תפקידו הוא לחבר סטודנטים לארגוני תקשורת, מהקטנים ועד הגדולים ביותר בישראל, בהם הסטודנטים מועסקים במסגרת "התנסות מעשית" שהיקפה 100 שעות. מהניסיון שלנו, חלק לא מבוטל מאותם ארגונים שוכר את הסטודנטים בסוף ההתנסות המעשית כעובדים מן המניין.